fredag 28 februari 2014

Idag gick jag till skolan. Egentligen borde jag ha stannat hemma, då jag är fruktansvärt förkyld och det slutar verkligen inte att rinna ur min näsa... Så jäkla äckligt... Men eftersom det aldrig slutar så ger jag liksom upp. Pallar inte stanna hemma mer. Förkylningen vill ändå inte lämna mig... 
Skolan var lite seg, men slutade rätt tidigt idag så borde ändå inte klaga. 

Träffade Sosso ikväll! Vi stack till Chalmers för att möta upp våra studerande brorsor på en av deras barer. Åt världens godaste pommes (jag skojar inte) och hade det trevligt med Sosso och brorsorna. 
Sedan ville Sosso få en liten rundtur av Jacob (hennes brorsa) och ett annat gäng killar i någon sorts elverkstad, eller vad man ska säga... Jag förstod aldrig vad vi gjorde riktigt, men vi hade det kul iallafall och träffade snälla människor! 
Men efter det så kändes kvällen inte riktigt helt slutförd, så jag och Sosso stack till något hotell som jag jämt glömmer namnet på. Hotellet är asfint och har en bar. Vi tog varsin drink, för vi kände helt enkelt för det! Det var verkligen jättetrevligt! 
En promenad efter det, sedan skildes vi åt. Nu är jag hemma. Ska ta hostmedicin och lite tabletter. Lite nässpray. Hoppas på att jag mår ännu bättre imorgon. Slippa denna jäkla förkylningen... Det vore skönt... 

Tänkte faktiskt sova! Gonatt!