måndag 10 februari 2014

Igår åt jag våfflor med Bella, mamma och pappa. Så sjukligt gott!?
Sedan sov jag och Bella över hemma hos henne och hade filmkväll. Idag kom även Elin och vi gjorde brunch! Amerikanska pannkakor, bananpannkakor, fruktsallad, smoothie... Härlig start på dagen! 

Åkte hem sedan. Somnade en stund. Chillade. 
Nu ska jag se ett avsnitt New Girl och sedan ska jag faktiskt träffa Bella igen! Blir ännu en myskväll, eftersom det blir lite annat imorgon, då Bella fyller år! 

Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag kom in på en filmskola. Är så glad! Har precis sökt en till skola, så vi får se vilken det blir. Jag är rätt så säker på att jag faktiskt åker! Detta är ju något som jag har velat göra i flera år! Men jag får se om jag trivs och allt det där och känna på om utbildningen känns 100% rätt för mig. Men för övrigt så ska jag nog satsa på detta! Vill verkligen se hur det blir! Men förhoppningsvis så lever jag där efter sommaren och jag ser fram emot det! 

Nu kommer lite bilder från det senaste dygnet: