tisdag 1 juli 2014

Dagen började med en pannkaksfrukost med Maria, Lif och Tim. Riktigt härligt! Sedan åkte jag och Lif iväg till Catarinas begravning, Weras mamma. Det var ett tag sedan jag träffade henne, men jag hängde mycket hemma hos Wera under högstadiet. Många filmkvällar och annat härligt. Antagligen för att Weras hem är så himla mysigt och för att jag trivdes väldigt bra där. Jag minns att Catarina var en väldigt härlig och snäll person och det är nog alla överens om. 
Det var en väldigt fin begravning, verkligen. Jag tänker väldigt mycket på Wera och hennes familj. Hjärta till er <3 

Jag och Hille var riktigt hungriga efteråt och hamnade på ett mysigt kafé. Vi hängde (nästan) hela dagen och imorgon ska vi ses igen för en shoppingtur. På kvällen ska jag fira Sarah en stund och dagen efter det börjar jobbet för veckan. 

Tänkte se någon film innan jag somnar. Gonatt!