onsdag 23 juli 2014

(Ursäkta om det är ett gäng stavfel eller något i texten, men är sjukt trött och orkar inte rätta...)

Idag mår jag faktiskt mycket bättre! Under dagen tog jag det mest lugnt. Solade med mamma + lite gäster som tittade förbi, åt glass med Sosso, som sedan tog en drink med mig, Malva och hennes kompis Anna. Jag och Sosso avslutade kvällen med en film hemma hos mig med en massa chips. Filmen tog nyligen slut och vi höll på att somna, så Sosso släpade sig hem direkt efteråt och jag hoppade snabbt in i badrummet för att göra mig ordning. 

NYFA har ringt också för att kolla hur allt går för mig. Jag gör alltid bort mig under dessa samtalen, för jag blir så otroligt nervös. Jag vet inte varför, riktigt... Men så är det. 

Har jag nämnt att prinsen satt några meter ifrån mig när jag, Sosso och Malva tog ett glas ute tidigare i veckan? Lite coolt, ändå. Ville bara klämma in detta...!

Imorgon åker jag tillbaka till Göteborg. Ångesten växer. Jag vill inte lämna detta stället. Att repa imorgon på eftermiddagen känns okej, men på fredag ska jag jobba hela dagen och vädret ska bli så fint så jag lär ju inte få några kunder... Jag missar dessutom årets boule på gården - för första gången i mitt liv. Hemskt. 
På lördag blir det bröllop och det ska faktiskt bli hur kul som helst! 

Nu somnar jag, hörs imon!