söndag 6 juli 2014

Jag har jobbat mer i skoaffären (jag är inte så bra på att sälja skor...) och även på Partille Cup. Jag var prisutdelare och så var jag flaggflicka. Jag representerade olika lag, bl.a. från Nigeria och annat coolt! Jag hade folkdräkt på mig och det har väl inte gjort mig till en särskilt cool person, precis, men kul var det! Värmen igår, dock... Den var helt sjuk. 
Men efter jobbet så hämtade Andrea mig och vi åkte till Marstrand! Vi drog till Såsen med Sosso och det var otroligt proppfullt där... Men även roligt! Hamnade på någon slags efterfest, eller vad man ska säga, med några tyskar och det var också väldigt kul! 
Idag har jag och Andrea mest chillat och hängt med några släktingar till mig. Efter det åkte vi hem och nu förbereder jag mig inför min intervju i Stockholm. Jag ska försöka få visum. Det ska tydligen inte vara så svårt om man bara vill plugga där, men jag är ändå nervös och hela denna grejen börjar kännas så verklig och jag förstår inte vad jag håller på med. Men man lever en gång och det ska man ta vara på! Man ska göra lite läskiga saker ibland, det är ju det som är spännande!? 

Lite bilder (varning: selfies) från igår: