onsdag 9 juli 2014

Visdomstanden sitter kvar, tyvärr... Men senare i sommar ska den bort. Jag ser verkligen fram emot att kunna tugga och prata ordentligt igen...! 

Igår var jag och Bella på Marstrand och där stannade vi över natten. Vi har haft tur med vädret och haft det mysigt och grymt roligt ihop, som vanligt! Sedan repade jag lite inför bröllopet som jag och kompisarna ska spela på och efter det hängde jag med gänget som skulle bada. Jag badar inte. Bara i nödfall. I USA vill jag nog bada en del. Men inte här, tack... 

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Ensam, faktiskt. Så blir det i tre dagar. Men om en vecka åker jag till London med Lisa! Ska bli så grymt roligt! Vi ska hitta på en massa kul. 

Så ser det ut just nu. Kollar på matchen på tv nu med lite mjölk och chokladbollar. Förutom att det gör ont att tugga så känns det bra!