lördag 12 juli 2014

Tredje dagen i skoaffären nu denna veckan. Igår gick det rätt bra och jag sålde en del! Men idag går det otroligt trögt och jag har så sjukt tråkigt. 
Men jag börjar förstå hur jag ska vara i affären nu och jag börjar känna mig hemma. Jag har bättre koll på saker och ting nu och det jag fortfarande behöver bli mer säker på är att byta en vara. Jag vet hur man gör, men ibland gör jag ändå fel och det kan faktiskt bli lite komplicerat... 
Imorgon ska jag shoppa lite på rea och sedan åker jag till Marstrand. Där kan jag chilla ordentligt och jag vill hinna vara där lite innan jag åker till London. Herregud, jag är så himla exalterad! 

Snart är det två månader kvar tills jag flyttar. Det är helt sjukt. Jag har velat göra detta så himla länge! Sedan flera år tillbaka, när jag inte ens hade varit i LA. Men när jag åkte hem från LA sist jag var där, när jag åkte på språkresa för några år sedan, så sa jag att jag skulle försöka komma dit igen efter gymnasiet för att plugga. Och så blev det! Är så glad! 

Synd bara att man inte hinner spendera så mycket tid med sina kompisar. Många av oss jobbar ju mycket nu och när man väl är ledig så vill man resa eller åka till sitt sommarställe. Jag hoppas att jag hinner träffa alla ordentligt nästa månad, eller något... Tiden går fort! 


Slänger in en bild på en jacka som jag skulle kunna dö för (ja, jag överdrev...):