fredag 25 juli 2014

Tillbaka i skoaffären efter ett gäng sköna dagar på sommarstället. Fick lite ångest av att åka till stan igen, speciellt nu när vädret är som bäst, men jag börjar förstå mig på affären nu och känner mig ganska hemma här. Idag lär jag inte få särskilt många kunder, pga det fina vädret, men aja... Sitter här med lite iste, kan inte klaga! 

När jag kom till stan igår så repade jag med bröllopsbandet. Imorgon kör vi! Efter repet så träffade jag Bella och Hille. Vi ska nog ses ikväll igen! 

Allt fler och fler flyttar härifrån nu, pga plugg eller jobb. Det är rätt många, faktiskt...! Jag sticker ändå sent i september, är ju ett litet tag kvar. Men det känns bra! Nu är det lagom lång tid kvar, ändå. Lång tid nog för att hinna hitta på en del saker med kompisar, men ändå kort nog för att kunna säga att nästa gång jag packar en resväska så ska jag flytta. Det är kul! 

Dags att jobba vidare... Får nog putsa speglarna...