lördag 26 juli 2014

Okej, såhär ligger det till: Jag bloggar oftast från min mobil. Sällan från datorn numera, eftersom att skolan tog min älskade laptop (*snyft*) och den stationära är ju så gott som fast i mitt rum här i stan och jag hänger inte här särskilt ofta nu på sommaren. 
Mobilen har krånglat ett bra tag nu, men den blir värre och värre... Den har fått för sig att den inte har något minne kvar, när den egentligen ska ha hur mycket som helst. Inte ens Apple själv förstår vad som kan ha hänt med min mobil, så jag tänkte blåsa om den helt. Det kommer att bli jobbigt, för jag kommer behöva be om allas nummer och skit... Men det är nog värt det. För jag kan inte fota längre med denna mobilen. Ibland kan jag spara bilder på snapchat, men då kommer det upp ett fönster hela tiden som säger att minnet är fullt... Blir så sur. Med allt detta vill jag säga att vissa inlägg faktiskt blir bildlösa nu, tills jag har hunnit blåsa om mobilen. Inlägg utan bilder tycker jag är sjukt tråkigt, men så får det bli då och då...

Igår jobbade jag och det var ju så himla fint väder, igen, så jag hade inte särskilt många kunder igår, om man säger så... 
På kvällen hängde jag med Bella och jag tvingade henne till att sova över också, för jag hatar att sova ensam här...

Idag ska jag iallafall på bröllop! Det är Melinas syster som ska gifta sig och vi är ett gäng som ska spela på bröllopet. Men jag och Elin är så busiga så vi är med på hela bröllopet, så snart är det dags att fixa sig! 

Ha det braaaa