tisdag 15 juli 2014

Jag har faktiskt inte hunnit blogga på senaste... Men nu har jag tråkigt på jobbet och kan ju passa på. 

Var på Liseberg igår! Helt gratis, dessutom! Har ju lite kompisar som jobbar där, så det var lätt att fixa! Så himla roligt!

Idag ska jag äta middag med lite kompisar. Stänger butiken om en halvtimme, can't wait...
Imorgon ska jag hem till mormor och morfar (ska köpa med mig pizza) och sedan ska jag packa! På torsdag åker vi äntligen till London och jag är så taggad på att få komma iväg lite (och åka till en gammal favoritstad!) så att jag nästan spricker! Jag älskar London och har gjort det sedan första gången jag var där, vilket var för ungefär tolv år sedan! Jag var alltså bara sju år gammal, men föll för det ändå! 

Slänger in lite bilder från gårdagen och från idag, då jag åt brunch med Bella och Anna: