måndag 7 juli 2014

Idag gick jag upp halv fem på morgonen för att åka till Stockholm med pappa. Vi åkte till den amerikanska ambassaden för att fixa visum åt mig. Vi stod först i världens längsta kö och sedan när jag äntligen fick komma in så var det en kö till som var ungefär lika lång, så det tog väldigt långt tid och det var otroligt varmt i Stockholm idag så vi höll på att svettas ihjäl. Aja, nu är det fixat! Jag var nervös som tusan, har nog aldrig varit så nervös, men det gick bra! 

Jag och pappa har för övrigt gått runt lite, ätit gott, besökt Abba the museum, med mera. Värmen var som sagt galen, men annars så! 

Imorgon ryker visdomstanden, för den blir värre och värre och idag kan jag knappt prata. Hela kinden dunkar och jag står inte ut längre. 
Efter det åker jag till Marstrand i ett dygn med Bella! Det blir hur härligt som helst och vädret ska ju bli så himla fint. Frågan är hur social jag kommer kunna vara när jag får en stor grop i munnen efter tanden... Kan hända att den behöver sys igen, tydligen... Aja!

Lite bilder från idag: