söndag 27 juli 2014

Igår blev det bröllop! Jag och Elin fixade oss hemma hos mig och sedan kom hennes föräldrar för att hämta oss. Vi blev körda till slottet och det var så himla fint där! 
Mona och Michael gifte sig och det var jättefint, åh. När alla gick ut ur slottet så hade ett åskoväder kommit och blixten slog ned vid oss... Jag blev livrädd, eftersom att jag är ganska åskrädd, men jag döljde det nog ganska bra, ändå...!

Sedan blev det middag och dans i stan. Jag och Elin fick sitta mitt bland amerikanerna (då Michael är amerikan) och det var ju bara hur roligt som helst! Vi hade mycket att prata om, men vi jämförde mest våra länder och kom fram till mycket roligt. När jag berättade om den svenska midsommarstången och vad det är den egentligen ska föreställa så såg amerikanerna riktigt chockade ut, då de kanske inte hade trott att vi hade så konstiga saker för oss, haha... Aja, gänget sa att jag antagligen skulle klara mig riktigt bra i USA och jag hoppas att dom har rätt! 

Sedan skulle vi uppträda med ett gäng härliga låtar, jag och några till från den gamla klassen. Nästan alla dansade och det kändes så himla bra! Så sjukt roligt hade vi och det höll i sig under hela kvällen. 

Lite bilder kommer här: