tisdag 22 juli 2014

Jag är fortfarande lite krasslig, speciellt på kvällarna. Därför kom jag fram till att jag inte orkade åka till stan idag för att äta middag hos Bellas familj. Middagen fick bli av någon annan dag istället, när jag kände mig bättre och piggare! 
Middagen blev inställd, men senare visade det sig att middagen egentligen var en överraskningsfest för mig... För flytten och allt... Antagligen en tidig sådan så att även kompisarna som flyttar snart skulle hinna komma. Men nu blev den inte av och det har känts lite tungt... Så himla fint av Bella att försöka få ihop detta och så himla kul att så underbara människor kunde komma! Mindre kul att jag själv inte kunde, men ah... Jag får slänga ihop något eget, helt enkelt! Självklart ska något ske! 

Har alltså mest tagit det lugnt idag på ön då. Sosso och Malva kom över för att ha en chillkväll framför teven förut, det var skönt. Imorgon är jag förhoppningsvis piggare och då vill jag bada! Det är ju så sjukt varmt just nu!?

Nu ska jag lyssna på en massa musik, läsa lite och somna gott i min underbara säng här borta. Lite bilder från London kommer här: