torsdag 3 juli 2014

Idag har jag jobbat i affären. Ensam. För första gången. Det var fruktansvärt läskigt, speciellt när kassan strulade och jag gjorde fel tusen gånger så att min stackars kund fick vänta i cirka tusen år, kändes det som. Men nybörjartabbar tycker jag kan vara okej. Det är mycket att tänka på i affär! 
För övrigt så har det gått bra idag. Sålt en del! Men imorgon ska jag öppna affären själv och ja, det är mycket att tänka på då också. Önska mig lycka till. 
Efter jobbet så ska jag vidare till nästa jobb, då jag ska vara prisutdelare. Så jag kommer jobba hela dagen. Imorgon blir en tuff dag. Jobb från 9:45 till cirka 23:00. Har en paus efter 15:00. Tur att jag får betalt... 

Hoppas verkligen att jag somnar snart, då jag behöver sömnen... Men jag somnar runt 3-tiden varenda natt och har fastnat lite där. Hur löser man det? 

Gonatt!