söndag 20 juli 2014

Nu är vi hemma! Klockan är 00:00 och jag ska upp om cirka 6-7 timmar. Jag ska jobba, men bara i tre timmar! Sedan åker jag till Marstrand och stannar där i några dagar!
Jag är otroligt förkyld, faktiskt. Det var ju hur varmt som helst i London, men det var kallt i affärerna och inne i hotellrummet, så denna blandning skapade någon sorts förkyldning. Wow, för bara några timmar sedan strosade vi runt i den underbara staden och nu sitter jag hemma i det vanliga gamla sovrummet igen. Konstigt. 
Vi har iallafall haft det hur bra som helst. Konserten var grym, showen var grym och musikalen igår var också otroligt bra. Hade gåshud under hela föreställningen och alla var så grymt duktiga. Åh! 

Jag behöver verkligen sova nu, men jag lägger upp bilder någon gång imorgon! Ska även skriva mer om hur det går med förberedelserna inför LA och allt (det har hänt mycket nu! Har fått lägenhet! Men inte den som vi tänkte ha från början, utan en helt annan...!). Gonatt!