måndag 30 juni 2014

Igår hade jag den bästa utekvällen på väldigt länge! Lisebergs kaninfest var helt enkelt grym och jag måste gå på minst en till! Stämningen var allmänt bra och jag hängde med riktigt bra människor. Jag blir bara så irriterad på mig själv när jag inser att jag inte har några bilder från kvällen... Det är dåligt. Slänger in en bild på dagens glass istället, för den var god...!

För övrigt så händer det inte så mycket idag. Mamma har visat mig hur jag sköter trädgården (jag är numera familjens trädgårdsmästare), jag har halvsovit, solat med mamma, med mera. 
Det blir en kvällspromenix med Lisa ikväll också, som ett härligt avslut för/på (kan ej bestämma mig för vilket ord som passar bäst in där) dagen. 

Nu var det ett tag sedan jag tog studenten. Det känns som att jag sitter i en racerbil, för tiden går så fort nu så att jag knappt hinner tänka. April och maj var två extremt långsamma månader då det kändes som att skolan aldrig någonsin skulle ta slut. Men så fort jag tog studenten så började det plötsligt gå hur snabbt som helst. Galet. Men jag älskar det. Jag älskar livet just nu. Där jag befinner mig nu är perfekt. Jag är ung, men inte för ung. Jag är fri från den jobbiga skolan, men nyfri (är det ens ett ord...?), vilket innebär att jag verkligen uppskattar friheten. Jag har världens sjukaste resa framför mig, men jag ska njuta av sommaren i Sverige först. Ja, just nu är allt bra och det är så grymt härligt. 

Så, nu ska jag läsa lite, för ovanlighetens skull.