söndag 29 juni 2014

Igår var jag i stan en stund för att hitta lite grejer och sedan åkte jag hem till Sosso väldigt spontant. Vi lagade en jättegod middag och gjorde en cheesecake, kollade på film och hade det gött. Idag ska mormor och morfar komma hit och det var ett tag sedan jag träffade dom, så det blir mysigt. Ska även klippa gräset (vi pratar om ganska mycket gräs...) och så avslutar jag dagen med kaninfest. Ja, det är alltså en slags personalfest för gänget som jobbar på Liseberg. Jag tränger mig helt enkelt på, hehe. Många gör det. 

Elin har precis åkt till Kanada, så det blir ju tomt! Men hon lär ju ha det jätteroligt...! Bella kommer hem ganska snart från LA, vilket är på tiden för jag saknar henne en massa och jag vill höra allt om resan! Detaljer om hur det var att bara gå där igen. 

Btw, biljetter är bokade nu och om en vecka åker jag till Stockholm för att fixa mitt visum! 

Slänger in en bild på mig och Bella från min student: