måndag 23 juni 2014

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Chill, men sjukt bra. Jag och Joel har fått fler positiva kommentarer angående radiosändningen och det är hur roligt som helst! Man kanske skulle bli radiopratare...? Riktigt rolig grej, faktiskt!

Idag tränade jag lite. Jag har inte tränat på hur länge som helst, så jag trodde att jag skulle dö. Men det var skönt att få det gjort och nästa vecka får jag se till att göra det lite till. Jag måste tänka mer på min hälsa. Jag äter en massa sött och fett hela tiden (bland annat världens godaste glass hemma hos Lisa idag...) och jag måste bli av med den vanan. Dö i förtid? Nej, tack...

Imorgon ska jag jobba för första gången i sommar! Bara i några få timmar, men ändå! Ska bli riktigt spännande. Hoppas att det går bra, jag har lätt för att göra bort mig... Känns det som... Det kanske jag inte har? Äsch, detta kommer nog gå bra. Är mest rädd över att arbetsskorna ska vara för små...
Sedan ska jag repa med mina kompisar, eftersom vi ska spela på Melinas systers bröllop nästa månad!