onsdag 11 juni 2014

Idag tog fler kompisar studenten! Jag hann inte titta förbi hemma hos alla, men hann åka till Bella, Andrea och Sarah!
Åkte även flak med Bellas skola, något speciellt! Blev inte mycket dans, mest duschar av alkohol, men för övrigt så var det roligt! 
Till mina kompisar som har tagit studenten: Jag är så stolt över er! Det var grymt härligt att se er kasta er in i den läskiga, men säkert roliga, vuxenvärlden! Ni har klarat många år av plugg och nu är det dags att styra helt själv över sitt liv! 

Själv ska man gå upp om några timmar, men hur ska jag kunna somna?! Är ju hur taggad som helst! Imorgon gäller det! ÄR SÅ GLAD! Studenten! Frihet! Nytt liv! Farväl till (i princip) obligatorisk skolgång! Nu kör vi! 

Blev bara några få bilder, eftersom att jag inte tänkte alls: