fredag 13 juni 2014

JAG HAR TAGIT STUDENTEN! Vilken grym dag! Känslan när man sprang ut var helt oslagbar och att åka flak var helt galet roligt!
Mottagningen hemma var riktigt mysig och jag är så glad över att jag fick ha en massa underbara människor där! 
Sedan blev det fest. Kunde inte dansa, då jag hade extremt ont i mina ben av någon anledning, men för övrigt så var dagen grym och jag är så galet nöjd! 

Tack, Donner. Tack för att du gjorde min tid på gymnasiet riktigt bra. Trivsam. Alldeles för mycket plugg, dock. Men jag har haft så otroligt roligt och träffat underbara människor. Vissa vill jag aldrig någonsin släppa. Fyra av dessa människor sitter med mig nu på ett tåg mot Stockholm. Där ska vi hänga över helgen och jag ska på konsert med Melina! Bella och Elsa ska också dit! Så detta är en bra början på mitt nya liv! 

Lite bilder från igår får ju slängas in! Kommer fler på måndag eller tisdag!