måndag 9 juni 2014

Denna helgen var riktigt grym! Speciellt söndagen, då drog jag och mitt lilla gäng till Skara Sommarland! Det var så sjukt roligt och det var svårt att lämna stället. 
På kvällen hängde ett något större gäng hemma hos Andreas för att bada badtunna! Det var också riktigt kul! 
Alla sov över och idag gick vi upp tidigt för att fixa flaklakan i skolan! 

Nu sitter jag hemma, ska städa och hålla på. Tänker på hur grymt bra denna veckan ska bli på så himla många sätt. Jag tar studenten och jag ska dessutom se mitt älskade pojkband spela i Stockholm - One Direction! Sedan är sommarlovet verkligen igång och då är det bara att sätta igång med att leva! 

Imorgon ska jag på en studentmottagning och en lektion i skolan (inte i den ordningen). För övrigt blir nog morgondagen ganska lugn!

Bilder från gårdagen: