fredag 13 juni 2014

Nu är vi framme i Stockholm! 
Tåget stannade runt 22:30 och vi tog en taxi (efter att ha kollat in "Bögringen" som jag och Oliver har sett en del i "Torka aldrig tårar utan handskar", vilket vi tyckte var coolt) till ett place där resten av gänget skulle hämta nyckeln till stället där dom ska sova. 
Jag ska sova ensam på ett annat ställe, så jag åkte vidare. Men jag åkte väldigt långt och taxijäveln (förlåt) tog mig helt fel. Kurir, pffff... Har kvar kvittot, ska ha pengarna tillbaka!
Hittade dock en ny taxi väldigt snabbt och denna chauffören tyckte synd om mig och tog mig till rätt ställe! Kontoret som pappa jobbar på när han är i Stockholm har ett gäng lägenheter, men jag var tvungen att ta mig in till kontoret först för att hitta nyckeln. Efter lite om och men så hittade jag den och nu är jag i lägenheten, våning 12! Den är riktigt fin, balkong och allt! Har precis bäddat sängen och är nu redo för att gå och lägga mig. 
Jag är så taggad, för morgondagen ska bli så rolig! Frukost och lunch med gänget, kolla stan, kanske någon affär... Sedan är det dags för konsert och jag kan inte fatta att det är sant. Det är helt sjukt! Åh, är så glad. Detta sommarlovet börjar så himla bra! 





(Oj, här såg man inte mycket...)