torsdag 19 juni 2014

Förlåt för seg uppdatering. Gjorde världens längsta inlägg igår, men så försvann det och det var dessutom inte sparat och jag blev riktigt arg (...) och ville inte skriva mer. Men nu inser jag att det verkligen är dags, hehe...

Igår solade jag med Melina och Jossan. Tjejerna badade, dessutom...! Sjukt. På kvällen såg jag The Fault In Our Stars på bio med Melina och Elin och självklart ska jag gå och bli kär i Gus. Suck. 
Idag var jag på arbetsintervju i en liten skoaffär och jag fick deltidsjobb! Är riktigt glad över det. Där ska jag jobba 1-2 gånger i veckan och det är perfekt! Senare under dagen så repade jag med Bellas brorsa, Joel, eftersom vi ska spela i radio imorgon! Radio 88, 11:30! Läggs upp på deras hemsida efteråt också! Riktigt kul! 
Såg den senaste Lego-filmen sen hemma hos Lisa och det var det roligaste jag sett på extremt länge! Haha, alla måste se den! 

Är faktiskt taggad inför midsommarafton. Jag brukar inte vara det, för midsommar brukar bara sluta allmänt konstigt för mig, men jag är taggad och tror att detta blir riktigt bra! Ska baka tårta och grejer med Elin inför en middag som en gammal kompis ska ha, blir riktigt roligt! 

Ska upp tidigt imorgon så nu somnar jag. Gonatt!