lördag 21 juni 2014

Detta är en riktigt grym vecka! Jag och Joel spelade och sjöng i radio igår och vi fick även vara lite radiopratare! Sjukt många lyssnade på den kanalen och vi fick riktigt härliga kommentarer efteråt! Det var så otroligt roligt och nervöst, men sjukaste upplevelsen! 

Sedan var det midsommarfirande hemma hos Jonas. Jag och Elin gjorde lite tårtor och sedan var det bara att fira med mat, musik och mycket annat! 
Jag kom precis hem från Markus och är trött, men även lycklig! Hur glad som helst! En stor del av det beror på att jag har hittat två rumskompisar inför LA-flytten nu! Två 19-åringar som verkar riktigt trevliga! Ska gå in på mer detaljer på lollowoods.blogspot.com lite senare, så titta gärna in där! 

Ikväll ska jag bara chilla hemma, ska bli riktigt skönt.

Ha det bra!

(PS: Vet att den första bilden är otroligt suddig, men den får vara med ändå!)