fredag 27 juni 2014

Igår jobbade jag igen. Det kändes faktiskt bra! Lärde mig mer grejer och jag börjar känna att jag har läget under kontroll. Jag har lite småsaker som jag tänkte plugga lite på under helgen, men i helhet så känns det bra!
Efter det så provade jag, Maria och Anna folkdräkter som vi ska ha på oss när vi jobbar som prisutdelare nästa vecka, haha. Jag känner mig som en helt annan person i den dräkten, men det var kul! 
Sedan var det dags för match mellan USA och Tyskland, så jag och ett gött gäng drog till O'Learys för att äta och dricka lite gott. Det tog extremt lång tid för oss att få maten, så vi fick den gratis! Hur schysst var inte det? 

Idag är jag hur trött som helst. Att jag var igång hela dagen igår är inte allt, för jag har även haft sömnproblem inatt... Det åskade som tusan här och jag är livrädd för åska, vilket ledde till mardrömmar om clowner och annat konstigt (jag är inte ens rädd för clowner...?). 


Sommarlovet är riktigt bra och jag är nöjd. Men det finns problem med att jobba deltid. Nästan alla av mina kompisar jobbar hela tiden och när det blir tid över så reser dom. På kvällarna kan man hänga, men inte särskilt länge, eftersom att det är dags för jobb igen tidigt dagen efter. Blä. 

Lite bilder från igår: