tisdag 17 juni 2014

Igår hängde jag med Marre, Matte och Lisa. Vi åt brunch och sedan sa vi hejdå till Matte som ska jobba i Norge hela sommaren som truckförare...! 
På kvällen hängde jag med Lisa lite till, bl.a. för att se fotbollen (och USA vann mot Ghana med 2-1!) och Devil's Knot. Idag har jag fixat visdomstanden hos tandläkaren, köpt lite grejer i stan och sedan chillat hemma med hunden. Snart ska jag städa och jogga, roligt..... 

Snackade med James (min amerikanska "vägledare", eller vad man ska säga på svenska...) igår och nu är det snart dags för intervju ang visum! Efter det är det bara dags för att hitta lägenhet! Men för övrigt så ska jag njuta av hela sommaren här, för sommaren i Sverige är faktiskt riktigt härlig och det ska man ta vara på! 


Tänkte uppdatera lollowoods.blogspot.com idag, så kolla in det lite senare!