fredag 14 september 2012

ZzzzZzzZzz...

Idag är en sådan där dag då jag är så trött så jag skulle kunna sova sittandes. Vilket aldrig brukar gå. Jag måste ligga ned för att kunna sova... Förutom just idag, då.

Kan inte säga att skoldagen var underbar. Lektionerna kändes sega och på matten kände jag mig allmänt efterbliven. Hatar att känna mig efterbliven.

Ikväll åker jag och Malva till Marstrand, bara för att ta det lugnt och komma bort från allt lite. Imorgon kommer även Sosso, så det blir vi tre denna helgen!

Elin åker till Grekland nu. Känner mig som världens tönt, för hon ska vara borta i en vecka, men för mig känns det som ett år. Jag måste bli lite självständigare, tror jag...

Ska glo vidare på teven som jag har satt mig framför. Men lär väl bara glo i några minuter, innan jag hinner somna...

Slänger in en fin bild på Melina. Ha en kul, lugn, skön, trevlig, - eller vad du nu ät ute efter- helg!
(Slänger även in ett låttips)