söndag 2 september 2012

De människor som jag haft kontakt med ikväll har somnat. Jag är överpigg. Vad gör man vid sådana här tillfällen? Hatar att känna mig som den enda vakna människan i Sverige. Känner mig bara ensam då, på något skumt sätt.

Men det är även vid dessa tillfällen som man kan göra de där småsakerna. Kolla appar på mobilen, leta musik, läsa bloggar, kolla igenom dina bilder... Oj, vilka dundertips jag kom med här.


Okej, jag ska vara ärlig: När sommarlovet är slut så har man inte mycket till liv längre. På sommaren åker man till olika ställen och gör olika saker - då blir ju bloggen mer intressant. Men nu går jag till skolan på dagarna och på helgen så är jag för trött för att ens ha ett superliv. Okej, är väl svårt att få ett superliv här, om du frågar mig, men du förstår vad jag menar...
Men samtidigt så är det kanske just detta som är grejen. Detta är mitt liv. Lite som en dagbok. Och vad har jag att dölja? Så, reklam för min blogg: Läs om en vanlig, jobbig tonårstjej med stora drömmar.


Kanske ska lägga mig? Jag kanske är tröttare än vad jag tror! Okej, jag provar. Gonatt.