tisdag 11 september 2012

Idag var en sådan där mörk dag (behöver inte betyda att den var hemsk i detta fallet) då det kändes som att det var sent på eftermiddagen - hela tiden. Men dagen kändes okej ändå.

Det stod på facebook att en av mina största idoler, Adam Sandler, hade gått bort i en olycka. Jag fick lite smått panik och kunde inte tro att det var sant. Som tur var så var det inte sant, heller... Var tydligen påhittat. Så, ja, Adam Sandler lever. Fler filmer kommer!

Idag var skolan öppen på kvällen. Man kunde gå dit för att göra allt möjligt. Spela spel, se film, spela pingis, käka, hänga, snacka... Trodde inte att särskilt många skulle dit, så jag struntade i det. Vilket jag ångrar lite nu, faktiskt... Var antagligen rätt så chill.

Tagga ledig onsdag imorgon. Den blir dock inte så chill, har en hel del plugg. Aja, sovmorgon får jag ju!

Saknar Lisa och Sarah. Börjar dock vänja mig vid att inte ha dom här just nu. Men jag ska vara ärlig - det känns tomt! Har andra supergoa vänner, så är ju långt ifrån ensam. Men när två av dina närmsta vänner försvinner på en lite längre resa än vanligt, då känns det ju fortfarande tommare än vanligt. Självklart. Men jag är säker på att dom har det bra. Och det kommer att bli väldigt mysigt när dom kommer tillbaka!

Ser ut som att jag drar till Marstrand till helgen! Kände att jag inte var där så mycket i sommar, åker gärna dit lite till. Så jag, Sosso och Malva drar dit ihop. Taggar faktiskt!