lördag 29 september 2012

Hjälp, vad jag är trött... Det är sjukt. Eller, jag har varit trött det senaste dygnet, faktiskt. Det blir nog så när man somnar vid ett och vaknar tjugo över fem, antar jag.

Ikväll ska jag vara med Bella och Hanna! Får se vad vi hittar på!

Nu är det höst på riktigt! Hej, svensk tjej som ska skriva om vädret hela tiden. Men ärligt! Många har börjat använda mössa och världens jacka... Kanske också ska börja göra det?

För övrigt så har vi gäster här hemma. Pappas syster och hennes man. Nu är dom + resten av min familj på bokmässan. Tyvärr är jag ingen reader själv, men efter den sjuka uppgiften vi fått i svenskan så kommer jag att bli det. Kommer inte göra annat än läsa för att ens bli klar med böckerna i tid.

Men, nu är jag ensam under dagen och detta innebär: hög musik! Hoppa runt i huset och sjunga, dansa, pausa, etc..!!!

Bild på goa Eliot: