tisdag 18 september 2012

Vad är det med mig numera? Är trött hela tiden. Orkar knappt stå upp. Och jag somnar när jag ska plugga. Har jag verkligen ett sånt enormt hat för plugg så att jag somnar, ärligt?

Träffade Andrea idag också, så har inte bara sovit...

Så efter lite sol, regn, hagel och åska så sitter jag nu här och undrar - hur hittar man en outfit som passar allt möjligt? Som man kan ha en hel dag? Så att man är förberedd för allt möjligt, när det kommer till väder... Hur. Ska. Man. Tänka?

Har en sådan där dag då jag har frågor om allt. Verkligen allt möjligt. Varför ska jag läsa så konstig matte, som jag ändå inte kommer ha någon användning för? Och varför ska alla mina brallor, heeelt plötsligt, spricka i grenen hela tiden?! Varför kan man känna sig så utåtriktad i vissa stunder, men så blyg i andra? Varför ser man större ut i vita kläder, än vad man gör i svarta? Varför har människor "kompisar" som dom inte ens gillar särskilt mycket? Hur jobbade man med musikproduktion på 60-talet, utan datorer?

Så mycket frågor, men så lite svar. Eller vissa av frågorna har ju svar. Ska försöka få svar en vacker dag.


Sista frågan: Hur kan man vara så beroende av en människa? Min bästis Elin är i Grekland sedan fem dagar tillbaka och jag saknar henne redan en massa. För vi träffas så sjukt ofta, och jag smsar dessutom 24/7 med henne. Så snälla, var inte rädda för att spammmma mig med sms. I denna tomma stund så uppskattar jag det bara, som den sms-fjortis jag har gått och blivit.

Nu, en bild på de senaste conversen och pizzan. Vill ha: