tisdag 4 september 2012

Börjar åtta? Bytt klass...?

Jag blir arg. Alla skoldagar som har gått har blivit svåra för mig, för jag har haft så sjukt svårt för att ta mig upp ur sängen. Men nu, när jag för en gångs skull börjar klockan tolv, så vaknar jag typ sju och är överpigg. Ganska orättvist, på något sätt...

Och nej, jag börjar inte tolv varje tisdag. Egentligen så är mitt schema ganska dåligt. Eller, jag slutar två på fredagar, när donners egentligen ska gå 9-15. Men samtidigt så börjar jag åtta på fredagar, så det gör det ändå inte bättre... Har aldrig börjat åtta förut. Inte ens i grundskolan. Okej, vi snackar tio minuters skillnad. Men ändå.

Och av någon anledning så har man flyttat mig och en till klasskompis till den andra klassens lektioner, så det känns som att jag har bytt klass. Inte för att jag ogillar den klassen, men kommer ju att sakna min egen klass, haha... Men har snackat med rektorn, så det ska han väl fixa på något sätt...

Så, det var dagens klagomål. Vad jag ser fram emot idag är att få träffa Elin! Har inte träffat henne på tre, hela dagar. Låter patetiskt, men vi ses/smsar nästan hela tiden, så det blir så.

Ska ge mig upp, nu när jag är pigg och allt.