lördag 1 september 2012

Igår så hade jag ont i halsen. Inte just på dagen, men det kommer tillbaka på kvällen och morgonen hela tiden. Så jag bestämde mig för att bara sitta framför en go film och halvsova. Och det gjorde jag nog rätt i. Har fortfarande lite ont i halsen, men det får gå.
Ska träffa Bella och Hanna ikväll, verkar det som! Ska bli mysigt!


Jag trodde inte att det skulle kännas såhär tomt utan Lisa och Sarah. Visste att det skulle kännas tommare än vanligt, men menar... Jag glömmer jämt bort att dom inte är här. "Ska nog smsa Lisa!... Nä, oj, juste..." "Dags att träffa Bella och Sarah snart! Eller, juste, inte Sarah då..." Haha, aja, ni fattar typ... Detta var dessutom två av mina kompisar som faktiskt bor nära mig. Meeeen detta ska gå bra! Dom har det säkert kul och ja, i Sverige kan man väl inte riktigt ha det lika kul men jag har ju hyfsat kul, så, ah... Jag klarar mig. Har fina vänner som tar hand om mig!

Jaha, lite mer musiktips då! För dig som gillar Ron Pope. För dig som vill ha lite skön musik när du bara sitter och chillar. Denna är perfekt: