fredag 21 september 2012

Efter en halvsovande dag i skolan så träffade jag Bella! Båda var trötta och sega, så en myskväll var perfekt idag!

Elin kom hem också! Så fort hon landade med planet i Göteborg så smsade hon! Blev så glad! Ska träffa henne imorgon! Ska även träffa några andra, och vi ska börja göra saker från vår Bucket List! Ska bli najs!

För övrigt så har jag stukat mitt finger. Jag rekommenderar inte att slå handen hårt i en bänk när du är arg, bänken är hårdare än dig, det var det iallafall i mitt fall, så antagligen blir det bara du som får lida för det...

Bloggen är bra. Det är så skönt att få skriva av sig. Och den funkar bra för andra saker också! Det inlägget som jag skrev nyligen om Lisa och Sarah, att jag saknade dom sjukt mycket - fem minuter efter att jag hade publicerat inlägget så skrev Lisa att hon hade läst det och att hon saknade mig också. Det var underbart!
Så skrev jag häromdagen också att jag kände för att smsa med någon, kände mig lite sällskapssjuk. Några minuter efter att även detta hade publicerats, så hade Markus börjat smsa mig, då kändes det mindre ensamt! Så härligt vilka signaler jag kan skicka ut via bloggen! Ville bara säga det!

Nu ska jag visa en bild på det senaste: Marabou har börjat sälja chokladdoppade popcorn. Tro mig, det är gott! Prova det! Jag blev kär.