måndag 24 september 2012

Skolan var helt okej och eftermiddagen likaså. Har lyssnat på musik nästan hela tiden sedan jag kom hem, idag blev det ingen lång stund över till plugg direkt... Men imorgon! Då kör jag...!

Det börjar bli mörkt tidigare på dagarna nu... Men jag gillar det, faktiskt! Det höjer mysfaktorn några snäpp. Men det jobbiga med denna månaden, för mig, är att tiden är kommen för grov nare. Ingen gillar ju nare... Nariga, torra läppar... Aj.

Det var sjukt längesen jag reste med min familj. Har vart på språkresor, besökt Claudia i Italien, besökt Lif i Kina, och allt det var superkul! Men det var faktiskt ett bra tag sedan som familjen reste ihop. Och jag saknar det där! Så jag, mamma och pappa har bokat en resa till New York ihop! Vi tre! Ska bli najs!

Har egentligen väldigt många låttips idag, men jag slänger in de två bästa: