torsdag 20 september 2012

Jag måste säga att det kan vara lite småfint sådär när det regnar samtidigt som solen skiner. Inte mysigt, men fint. Lite fint. Och så tittar regnbågen fram. Har alltid haft drömmar och grejer om att jag kan åka rutschkana ned för den. Kan låta skumt nu, men den tanken sitter fortfarande kvar i min hjärna på något sätt.

Fick ett sådant där brutalt anfall idag då jag började sakna Lisa och Sarah. Det kändes jättejobbigt. Jag vet att jag inte borde skriva detta, om dom nu skulle se, men tror inte att dom har tid för att ens kolla min blogg, så kan lika gärna skriva ut mina känslor. Jag är sjukt glad för deras skull, men jag kan inte dölja det faktum att det är tufft. Vissa tar det lättare än andra. Jag tar det ganska svårt. Jag har alltid haft svårt för "drastiska" förändringar och tro mig, detta är en förändring för mig.

Meeeen Elin kommer hem imorgon! Kan dock inte träffa henne innan lördag... Men är ändå glad! VÄLKOMMEN HEM, VÄRLDENS BÄSTA ELIN!

Skolan var go och jag tog en fika med några tjejer efter skolan, blev dock en väldigt kort stund, hehe, men ändå! Imorgon träffar jag Bella! Vi ska bara mysa och prata om allt!

Lite regnbilder. Även en bild på mig när jag pekar på regnbågen. Ser verkligen ut som en modell, alltså. Hur jag ler och allt. Så vackert.