fredag 7 september 2012

Vaknade igår, väldigt tidigt, av att väckarklocka ringde tjugo över fem. Började tidigare än vanligt, och jag behöver alltid ligga och dra mig i minst en timme. Så fick bli tjugo över fem. Hemskt, jag vet.

Skolan, som vanligt. Hoppar över den biten nu, för det hände inget speciellt. Förutom att ett alarm på mobilen satte igång sig själv. Inget vanligt alarm alltså, utan ett alarm man sätter igång om man blir överfallen. Så pappa ringde och var jätteorolig (han får sms och info om var jag är när jag drar igång alarmet). "Överfallsskydd" söker du på i AppStore.

Jag träffade Andrea och några andra människor igår. Det var rätt mysigt faktiskt! Men har knappt sovit, somnade sent igår och vaknade åtta! En lördag! Vem gör det?! Planerade ju att sova till ett idag... Och så vaknar jag åtta... Vad fasen...