torsdag 6 september 2012

Sabba inte min nyponsoppa!

När jag kom hem så skulle jag ta min dagliga dos nyponsoppa, som jag alltid har gjort. Men Rynkeby har tydligen tagit över Sagolika, så paketet har blivit fult och det smakar inte ens likadant längre. Min värld går under. Nyponsoppa var ett av de första orden jag lärde mig. Det visste du inte, va?!

För övrigt så flyter det på. Mitt schema är äntligen fixat och jag är nu nöjd.
Vad som är dåligt just nu är att jag mår jättedåligt. Blir jag inte bättre så blir min helg förstörd och det vill jag inte ska ske. Så jag knarkar halstabletter, hehe...

Jag tycker faktiskt att det känns helt okej att vara tillbaka i skolan. Känns som att jag gör något med mitt liv. Har inte ens ångest inför morgondagen (matte... Lektionen är 2,5 timmar lång...)! Hoppas det varar ett litet tag!