lördag 6 juli 2013

Sommaren fortsätter och jag älskar det! Åtminstone när solen är framme... Annars är det faktiskt inte särskilt speciellt...? Förutom ledigheten då. Frihet. Älskar det. 

Idag blev det en långpromenad i skogen med Sosso och Skipper. Efter några liter svett och skavsår så satt jag plötsligt och åt hur god mat som helst på en liten grillfest hos Sosso. En rätt så trevlig lördag! 

Några dagar kvar, sedan tittar jag förbi i stan i några dagar. Jag vet inte om jag är den enda tonåringen som känner såhär; men jag vill verkligen vara överallt - samtidigt. 

Imorgon blir det väl att ta en rejäl sovmorgon, sedan jobba på brännan ute i solen (inga solarium här inte! Fast kanske ändå inte behövs på sommaren... Har ingen aning om hur solarieprissar tänker...) och efter det kolla in affärer med Sosso och leta födelsedagspresenter! Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Men nu är den här, så ta för dig - solen skiner idag!