måndag 1 juli 2013

En rätt så härlig dag i Göteborg, måste jag säga! Först åt jag lunch med Hille, Lif och Wera! Sedan åkte jag hem till Elin med Melina och tog en chillkväll där. Tog en evighet att komma hem därifrån, men nu ligger jag nedbäddad under täcket och njuter av mitt sommarlov! 
Ja, vädret här kunde vara rätt så mycket bättre. Men jag är ändå riktigt nöjd, för äntligen är jag ledig och fri och slipper ha en massa saker att tänka på. Den mest komplicerade tanken jag har i min hjärna just för tillfället är vad jag ska köpa till min kompis i 18-årspresent. Det kan man ändå leva med, haha...! 

Antagligen åker jag till Marstrand imorgon över veckan. Beror på, vi får se lite! Imorgon eller onsdag blir det, iallafall! Hör av dig om du ska dit! 

För övrigt så har jag åkt på en rejäl förkylning, men så blir det väl lätt efter en festival där flera flera flera tusen kan smitta dig. Aja! Det borde vara över snart! 

Dags att sova, gonaaaatt!