måndag 22 juli 2013

Då har Lisa lämnat mig för denna gången. Men hon kommer säkert ut hit snart igen! För övrigt så har årets boulefest ägt rum här på gården idag. Som vanligt så vann min morbror Lennart, som vanligt så har jag fått cirka sju par myggbett och som vanligt så är jag riktigt nöjd med kvällen. Avslutade det hela med lite Scrubs framför teven med Sosso. 

Imorgon blir det nog mest att chilla, för resten av veckan är full av planer! Älskar sommarlov. Älskar att ha roliga händelser framför mig. Älskar värmen. Älskar att kunna ha på mig shorts. Älskar att sola på den lilla altanen bakom huset. Älskar att leta efter vinbär i den gamla vinbärsbusken. Mitt största problem just nu verkar vara alla myggor och det är något som man faktiskt kan leva med... 

Lite bilder från dagen kommer här. Gonatt!