söndag 7 juli 2013

Just nu är jag antagligen den mest förkylda människan på hela ön. Känns halvbra, för jag tycker att det är så otroligt äckligt att snyta sig. Bara ordet "snyta" äcklar mig... Sedan får man ju knappt vara ute i solen när man är förkyld, dessutom. Härligt...

Blev en härlig dag idag! Sol, god mat, äntligen en nästan fullproppad gård, Adam Sandler-film, övernattning hos Sosso... Tog även en tripp till koön där vi spanade in en galet häftig båt, tog en promenad med hundarna etc. 

Är inte sommarlov det bästa som finns? Och jag nämner det rätt ofta, jag vet. Men nu är lovet äntligen här och jag försöker verkligen att ta vara på det...!

Nu sover Sosso och Skipper, men jag har lite andra vanor numera och somnar rätt sent, så får väl utnyttja swefilmer.com en stund tills ögonen inte pallar mer. Gonatt för övrigt!