söndag 14 juli 2013

Idag var som vilken sommardag på ön som helst. Jag sov länge, tog en promenad med Eliot, Sosso, Malva och Skipper i skogen, var hos Sosso med Malva, sa hej till Melker, kollade läget på kajen, åt mammas och pappas goda mat... Och hittade cheddarpopcorn i affären! Lyckan som uppstod, alltså... 

Och nu har en månad av mitt lov gått. Jag visste att tiden skulle gå fort, men kanske inte i denna farten...? Har i vilket fall över halva tiden kvar och det är nog bra. Ska bara försöka hinna med allt som jag vill göra! Hittills har jag ju mest chillat på Marstrand, hängt med mina nära och kära och vart på festival. Och det är bra grejer! Men jag har mer saker kvar på listan som jag bara måste hinna med. Sedan tar jag tag i det där j*vla, sista året på gymnasiet. Sedan är det över. Lite sorgligt, såklart. Men mest skönt. Herregud, är redo för att sluta skolan, egentligen...