lördag 6 juli 2013

Igår kom äntligen solen hit! Nu mår man genast lite bättre och har redan hunnit vara nere vid bryggan (och ja, jag skulle bada. Nej, jag gjorde det aldrig... Men ändå!). 
På kvällen blev det lite jordgubbar, sedan lite snack och snacks (ärligt, jag MÅSTE basta ned... Äter godis och chips hela tiden?! Men INTE idag!) i Andreas båt och sedan drog vi, Johan och Andreas kompis Martina till Shanti Shanti. 

Idag ska jag sola och LÄSA. Hittar man rätt bok, så är det faktiskt härligt att läsa. Därför ska ni alla läsa "Dödsdömd", för jag har aldrig läst något mer intressant, gripande - och verkligt. Denna är dessutom en av de böcker som säljs bäst i Sverige nu. Bra! Alla kan behöva få se hur alldeles för många har det i världen idag, då de åker in i finkan oskyldigt. Usch. 

Då var det dags för mig att gå upp och FÅNGA DAGEN, höhö. På med shortsen!