tisdag 16 juli 2013

Efter en himla lång tid (missade dessutom den första bussen...) så var jag framme i stan, redo för att fika med ett gäng härliga tjejer! Vi satt ute i solen i flera timmar och diskuterade allt från festivaler till fiskrensning i Norge. 
Tidigt på kvällen drog jag mig tillbaka. Älskar att åka buss tillbaka. Fina landskap och kor halva vägen dit, underbart att titta på med musik i öronen. Nu under kvällen så har jag passat lille Melker en stund, sedan ätit mammas sjukt underbara potatisgratäng och avslutat kvällen med filmen "Just Wright" (ja, Wright, inte Right) med brorsan. Nu har mobilladdaren försvunnit något mystiskt (har en känsla av att någon familjemedlem kan ha lagt undan den utan att ens komma ihåg det...) så mobilen lär inte överleva natten, om man får låta lite dramatisk. Får väl läsa och ha mig till sömns denna gången, helt enkelt. 

Självklart glömde jag att fota idag. Har bara en typisk bild från bussen och en bild på ett av mina godissmycken som jag åt upp idag. Sosso har gjort det! Kreativt - ja! Gonatt!