söndag 21 juli 2013

Okej, så planerna blev ganska så ändrade... Jag hamnade inte i Göteborg - Lisa kom hit istället! Nu ska hon sova här för andra natten och imorgon är det dags för årets boulefest. Lisa, Matte, Sosso och Malva har övat upp mig lite. Jag tror inte att det kommer gå så bra, haha... Vi får se, helt enkelt! 
Vi började dagen med en seg frukost och fika, sedan lite båttur och shopping och så boule, som sagt, och spelkväll. Vi avslutade kvällen med lite cider på kajen och sedan lite Adam Sandler-film efter det. Alltså - vi hann med en hel del idag. Och då gick vi upp halv ett... 

Imorgon börjar en ny vecka och vi får se lite vad som händer. Ska se ett gäng komiker här på onsdag. Till helgen kommer Sarah och Bella hit. Vill även hinna se "Grown Ups 2" på bio nästa vecka. Ska nog lyckas få med mig några... 

Bilder från dagen! (Lägg märke till karikatyren på mig och Lisa!)