torsdag 11 juli 2013

Igår var jag i stan med Elin och sedan åt vi ute med Markus, Oliver och Fredrik! Efter det hade vi musiktävling hos Elin och sedan tog jag taxi hem med två av pöjkarna för att jag vägrar att sova ensam. Och taxi tog vi endast för att vagnarna slutade att gå och jag har lärt mig att det är otroligt jobbigt att gå hem från stan... Så ligger det till. 

Nu solar jag ute på altanen. Jag kan nog inte beskriva hur skönt det är. Inga moln, termometern visar på 25 grader och jag har musik i öronen. Härligt! Snart ska jag dock städa upp efter mig i huset, vilket jag inte är lika pepp på... Men sedan ger jag mig av mot Donsö och stannar där i något dygn innan jag ger mig av till sommarstället igen! Älska sommarlov. Varför kan vi inte ha det såhär jämt?


Bilder från igår och idag! Jag vet inte varför några av killarna försöker se ledsna ut på vissa av bilderna, dom kanske ville prova något nytt...