söndag 6 maj 2012

VÄRME....?!

Värmen. Det var ju över 20 grader nyligen?! Nu snackar vi tio igen. Trodde faktiskt att det hade hänt nått. Att det faktiskt var maj nu. Men icke. Det hade inte ens förvånat mig om det började snöa imon, såpass mycket så att alla vinterkläder fick dyka fram igen. Jag tror jag hade smitit till ett annat land, på riktigt, om det hände.

Söndag nu då..! Tog en lugn och skön lördag igår med Anna, Johan och brorsan. Vi åt en massa snacks och bara tog det lugnt. Så skön helg. Finns alltid så mycket jag vill hinna göra på helgerna, men ibland räcker tiden knappt till för mitt naiva lilla tänk, så istället får jag stressa som en idiot. Men denna veckan blev sjukt lugn och skön. Fast hade gärna fullföljt det jag ville göra på Valborg... Men nu är min mun mycket bättre, så behöver inte ha det som en "ursäkt" längre, haha... Det är dock ingen ursäkt... Men ja, jag hade kunnat använda det som en ursäkt... Typ...

Snart är klockan tolv, så jag borde gå upp... Plugga lite musik, tänkte jag mig. Har en liten konsert i skolan på tisdag, så..! CIAO!



!