lördag 12 maj 2012

Ego

Jag tänker inte skita i att äta godis och chips på helger bara för att tro att jag ska bli pinnsmal och vacker. Jag tränar inte varenda vecka och har mig, för jag är en lat person och det får jag acceptera. Jag älskar att var social, men det betyder inte att jag alltid måste vara det. Nej. Att känna sig nyttig ibland är bra och när man har tränat så är man ju nöjd över sig själv och att vara social nån kväll under helgen är oftast väldigt roligt. Men, jag säger bara det - jag kan trivas lika bra med mig själv när jag sitter ensam framför teven och bara latar mig med en skål med chips i famnen. Wow, vilken egoboooost.

Vet ni vad jag saknar? Shanghai. Det var verkligen en cool stad. Göteborg känns så tråkigt i jämförelse...! Ville bara säga det, för att göra er som bor i Göteborg glada. "Yey, vi bor i en stad som är tråkigare än Shanghai, woho!" Typ.

Och här nedanför kan ni se en egobild med en effekt på. Jag känner mig inte B, snarare normal.