söndag 27 maj 2012

Bryr mig äntä

Har helt glömt vilka det var som nämnt detta för mig, men har hört det från några olika håll: "Bloggar du? Ofta? Hur vågar du...? Alla kan läsa allt du skriver och människor kan tycka att du skriver en massa konstigt och sedan kanske prata om dig..."

Jag skulle för det första inte skriva mer än nödvändigt. Även om mest kompisar och människor jag träffat läser min blogg, så är jag fullt medveten om att vem som helst kan läsa den, I know. Men som sagt, jag skriver inte om allt som finns i mitt huvud. Och vad människor ska tycka om mig...? Det bryr jag mig verkligen inte om. Är gammal nog nu att inte orka bry mig så mycket om sånt längre. Min header, tex... Kolla på den. SER NI VAD JAG BJUSSAR? En av bilderna tog Elin på mig när jag hade 39 graders feber. Sedan satte hon ihop denna sjuka header, och jag tyckte att den var hur rolig som helst så jag bestämde mig för att använda den. Så det som finns på min blogg är saker jag står för. Saker jag inte skulle vågat "gå ut med" hade jag väl inte gått ut med via bloggen, helt enkelt.

Bild på dagens låt: